Vi har endret logo, og ønsker å styrke vår egen identitet og merkevare. Banken er akkurat den samme  - og de gode verdiene består. Vi skal fortsatt være tilgjengelige, offensive, dyktige og ordentlige. 

En annen viktig verdi for oss er bærekraft - derfor kommer vi ikke til å bytte ut logoen over alt med en gang. Vi vil over tid fase inn den nye logoen, slik at det materielle vi har med tidligere logo, skal brukes til det må bestilles nytt. Derfor vil du se ny og gammel logo - side ved side en stund fremover.

Grong Sparebank har som visjon at vi skal være verdens beste lokalbank - der du er. Vi mener at verdens beste lokalbank må tilby alle kundene personlige rådgivere - som kjenner deg, din familie og din økonomi. Du skal få gode råd som er tilpasset dine behov. Når du ringer vår kundeservice, skal du få rask og god hjelp. Vi skal videreutvikle våre digitale løsninger, slik at de fungerer for dere i hverdagen. Vi skal også dele av våre ressurser til det beste for samfunnet rundt oss. 

Når dere har blitt kjent med, og vant til den nye logoen - håper vi den oppleves som en riktig profil for banken vår. 

Vi har endret logo - men ikke personlighet.